Erosketak eta Bidalketak

Nola aurki dezaket produktu bat?

Bilatzailearen bitartez bila ari zaren produktua aurkituko duzu. Bestela, produktuen kategoriak dituen menuaren bitartez bila dezakezu zuk.

Nola jakin dezaket eskaera ongi bukatu dudan?

Bukatutakoan, zure eskaeraren xehetasunak jasoko dituzu posta elektronikoz. Gainera, zure eskaera guztiak ikusi ahal izango dituzu Erabiltzailearen eremuan.

Zein ordainketa metodo ditut erosketak egiteko?

Hiru modutan lortu ahal izango dituzu produktuak: % 0ko interesarekin eta komisiorik gabe (%0 UTB ) finantzatu, zure Kutxabank, S.A. txartelarekin edo BIZUM bitartez ordaindu, Kutxabank, S.A.-n irekitako kontu batera.

Non begiratu dezaket faktura edo eskaeraren batekin zalantzarik badut?

Erabiltzailearen eremuan, eskaera bakoitzari dagokion dokumentazio eta informazio guztia aurkituko duzu, besteak beste.

Non aurki dezaket beste gai batzuen inguruko laguntza?

Beste edozein galderarako, ikus esteka hau https://kutxabankstore.es/eu/salmenta-baldintzak/co-5/ eta esteka hau https://kutxabankstore.es/eu/promociones-haizearen-datuen-babes-politika/co-24/, deitu 900 808 821 zenbakira edo idatzi posta elektronikoa atencion.cliente@kutxabankstore.es helbidera.