Erregistroa

Izena eman behar al dut?

Bai, erosteko, Kutxabank Store, S.M.U. webgunean erregistratu beharra dago, zure eskaerak kudeatzeko datu guztiak izan ditzagun

Zergatik eman behar dut baimena nire datuak Kutxabank, S.A.-tik lagatzeko?

Kutxabank, S.A.-ren bezeroek bakarrik eros dezakete Kutxabankstore by Haizean; lagatako datuekin bezeroa zarela egiaztatzen dugu eta erosketak baimentzen ditugu.

Nola alda ditzaket nire datu pertsonalak?

Kutxabank Store, S.M.U. webgunean erregistroa egin ostean, eta Erabiltzailearen eremuan, zure kontaktuko datuak eguneratu eta behar adina entrega helbide gehitu ditzakezu. Kutxabank Store, S.M.U.-n, aldatzen dituzun datuak Kutxabank Store, S.M.U.-ren, datu-basean bakarrik islatuko dira, baina ez Kutxabank, S.A.-renean.

Nola funtzionatzen du erosketa, ordainketa, entrega eta gainerako xehetasun guztien prozesuak?

Erosketa Promociones Regalo Empresa Haizea, S.L.-rekin bakarrik egiten da, zeinaren IFZ B-75162008 den, beraz, xehetasun guztiak ezagutzeko, haren dokumentazioa kontsultatu beharko duzu, zeina hemen dagoen eskuragarri: esteka kutxabankstore.eu/salmenta-baldintzak/co-5/ eta beste esteka honetan https://kutxabankstore.com/eu/promociones-haizearen-datuen-babes-politika/co-24/